پرسش های متداولFAQ

  • در زمان واحد گیری چرا سیستم اعلام بدهی مي کند ؟

    - میزان بدهی ترم قبل + شهریه ثابت ترم جدید به عنوان بدهي اعلام مي شود و چنانچه بدهي ترم قبل وجود ندارد فقط شهريه ثابت اخذ مي شود و بعد از آن دانشجو مجاز به انتخاب واحد است.

  • جهت اطلاع از میزان شهریه های ثابت و متغیر 

    مراجعه به وب سایت دانشگاه الزهرا -- معاونت آموزشی دانشگاه -- سامانه رایانه ای -- شهريه ها

  • برای وام دانشجویی چگونه اقدارم شود؟

    - صرفا با مراجعه به امور دانشجویان و انجام مراحل مربوطه

  • انصراف از تحصیل چه مراحلی دارد؟

    - دریافت فرم انصراف از واحد نقل و انتقالات (توسط دانشجو)
    - پس از تسویه حساب تحویل فرم به آموزش دانشکده (توسط دانشجو)
    - ارسال پرونده از آموزش دانشکده به واحد نقل و انتقالات
    - تحویل مدارک به دانشجو
  • انتقال دائم چه مراحلی دارد؟

    - درخواست دانشجو به مدیریت امور آموزشی
    - دریافت فرم مربوطه به انتقال دائم از واحد نقل و انتقالات ( توسط دانشجو)
    - تکمیل فرم مربوطه توسط دانشکده
    - تأیید فرم مربوطه توسط مدیر امور آموزشی
    - ثبت و ارسال فرم به دانشگاه مقصد
    - دریافت نامه از دانشگاه مقصد در صورت موافقت
  • انتقال توام با تغییر رشته چه مراحلی دارد؟

    - درخواست دانشجو به مدیریت امور آموزشی
    - درخواست ارسال کارنامه محرمانه توسط واحد نقل و انتقالات از آموزش دانشکده
    - بررسی شرایط انتقال توام با تغییر رشته در مديريت امور آموزشي
    - دریافت فرم مربوط به انتقال توام با تغییر رشته از دانشکده
    - تأیید فرم مربوطه توسط مدیر امور آموزشی
    - ارسال فرم به دانشگاه مقصد
  • آیا شهریه متغیر تغیير مي کند؟

    - بله , شهریه متغیر هر سال ۱۰% افزایش خواهد داشت

  • آیا شهریه ثابت در طول ترم و سنوات تحصیل تغیير مي کند؟

    - خیر , شهریه ثابت هر ورودی تا پایان تحصيل ثابت است

  • میهمان کامل به سایر دانشگا‌ه‌ها چه مراحلی دارد؟

    - ثبت‌نام در سامانه خدمات آموزشی وزارت علوم (در اردیبشهت ماه)
    -بررسی درخواست در آموزش کل و ارسال درخواست به دانشکده ها
    - ثبت موافقت یا مخالفت در سامانه خدمات آموزشی وزارت علوم توسط واحد نقل و انتقال 
    - تهیه نامه به دانشگاه مبدا توسط مدیریت امور آموزشی
    - ارائه نامه دروس درخواستی برای مهمانی توسط دانشگاه مبدا(درصورت موافقت)
    - انتخاب واحد دانشجو در زمان تعیین شده در تقویم دانشگاه مقصد
  • میهمان تک‌درس به سایر دانشگاه‌ها چه مراحلی دارد؟

    - تایید درخواست کتبی دانشجو توسط استاد راهنما و مدیر گروه
    - تحویل فرم مربوطه به کارشناس آموزش و ثبت درخواست در سامانه گلستان(پردازش ۲۳۵۰۰) توسط دانشجو
    - تایید درخواست مهمانی به ترتیب توسط کارشناس آموزش، مدير گروه، معاون آموزشي و تحصيلات تکميلي دانشکده، کارشناس مالي دانشكده
    - تایید و تحویل فرم مربوطه توسط دبیرخانه مديريت آموزشي به دانشجو
    - ارائه برگه انتخاب واحد از دانشگاه مقصد به آموزش مربوطه توسط دانشجو و ثبت آن در سامانه
  • میهمان تک‌درس به دانشگاه الزهرا (س) چه مراحلی دارد؟

    - مراجعه به آموزش رشته مربوطه مبنی بر ارائه درس اعم از ساعت ارائه , تعداد واحد و ساعت امتحان 
    ارائه معرفی‌نامه از دانشگاه مبدأ به مدیریت امور آموزشی
    - دریافت فرم انتخاب واحد از مدیریت امور آموزشی
    - مراجعه دانشجو به دانشکده مربوطه برای درج کد درس و تعیین گروه درسی
    - تأیید مدیر گروه مربوطه
    - ثبت انتخاب واحدهای اخذ شده در مدیریت امور آموزشی
    - مراجعه دانشجو به مسؤول مالی معاونت آموزشی واریز شهریه
  • مراحل گواهی اشتغال به تحصیل

    - ثبت درخواست در سامانه گلستان
    - تایید درخواستدانشجو توسط کارشناس آموزش
    - تایید و امضای مدیر امور آموزشي دانشگاه و ارسال آن به آموزش دانشکده
    _ مراجعه دانشجو به آموزش و دریاف گواهی
  • میهمان کامل به دانشگاه الزهرا (س) چه مراحلی دارد؟

    - ثبت‌نام در سامانه خدمات آموزشی وزارت علوم (در اردیبهشت ماه)
    - بررسی درخواست‌ها در کمیته میهمانی و انتقال دانشگاه الزهرا (س)
    - ثبت موافقت و مخالفت‌ها در سامانه خدمات آموزشی وزارت علوم توسط واحد نقل و انتقالات
    - مراجعه دانشجو به سامانه خدمات آموزشی و رویت نتیجه درخواست
    - تهیه نامه به دانشگاه مبدأ توسط مدیریت امور آموزشی
    - ارائه نامه دروس درخواستی برای میهمانی توسط دانشگاه مبدأ (در صورت موافقت)
    - انتخاب واحد دانشجو در زمان تعیین شده در تقویم دانشگاهی دانشگاه الزهرا (س)
  • مهلت پرداخت شهریه متغیر چقدر است؟

    - در صورتیکه دانشجو در سیستم مالی بدهنکار باشد قادر به گرفتن کارت ورود به جلسه امتحانات نخواهد بود. بنابراین بهتر است پس از حذف و اضافه شهريه متغير بطور کامل پرداخت شود.

  • مبلغ مازاد بر شهریه که پرداخت شده چگونه به دانشجو عودت داده می شود؟

    - با مراجعه به پردازش ۲۱۱۲۰ سیستم گلستان تقاضای خود را اعلام و شماره حساب معتبر ارائه شود . شماره حساب حتما باید به نام خود دانشجو باشد. از دادن شماره کارت جدا خود داری شود.

  • گواهی اشتغال به تحصیل چگونه صادر می‌شود؟

    - درخواست کتبی دانشجو به کارشناس آموزش در دانشکده
    - ارسال گواهی از دانشکده به اداره آموزش ( توسط نامه‌رسان)
    - امضا گواهی توسط مدیر امور آموزشی
    - ثبت و عودت گواهی به دانشکده (توسط نامه‌رسان)
  • شهریه چگونه پرداخت می شود ؟

    - دانشجو پس از وارد کردن شناسه کاربری و گذر واژه خود در وبسایت گلستان به بخش پرداخت الکترونیکی وارد مي شود و با كارت شتابي كه رمز دوم دارد شهريه خود را مي پردازد . كارت پرداخت لزوما نبايد به نام خود دانشجو باشد

  • شماره تلفن دانشکده؟

    ۸۸۰۴۱۳۴۷ -۹۸-۲۱